News Zmiana systemu finansowo – księgowego
Szanowni Państwo,
W związku ze zmianą systemu finansowo – księgowego w najbliższych dniach mogą nastąpić niedogodności w realizacji Państwa zamówień.
W dniu 24.04.2019 przeprowadzamy inwentaryzację magazynu, w tym dniu nie będzie możliwe zamawianie ani dostawa części zamiennych.
W dniach 29.04.2019 – 03.05.2019 będą trwały prace nad transferem danych do nowego systemu, mogą nastąpić utrudnienia w zamawianiu i realizacji części.
W dniu 06.05.2019 rozpoczynamy pracę w nowym systemie, będą trwały prace nad ostatecznym transferem danych oraz uruchomieniem sytemu. W tym dniu nie będzie możliwe zamawianie ani dostawa części.
Od dnia 07.05.2019 pracujemy w nowym systemie.
Prosimy o wyrozumiałość i uwzględnienie powyższych informacji w Państwa planach.Mamy nadzieję, że zmiana systemu usprawni naszą pracę i podniesie jakość świadczonych dla Państwa usług.
Zespół Bystronic.